Re: Re: ? FIC PA-2012 ?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 11:45:00 MET

On 23 Dec 1997 15:08:11 GMT, "Marek L. Kozak" <marko_at_mega.com.pl>
wrote:

>Jacek Fiok <jfiok_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
><349EB125.984C53DB_at_kki.net.pl>...
>Dzwoniłem do dystrybutora - odesłał mnie na stronę producenta
>http://www.fic.tw
>
>Na pytanie jak to jest z tym 83MHz pan powiedział, że wynika to z zaleceń
>Intela, żeby max prędkość magistrali wynosiła 66MHz. Kit to czy prawda ?

Z tym zaleceniem Intela to chyba prawda.
Natomiast z 75 i 83MHz to rzeczywiście można się załamać, takie to
wszystko niejasne.

Mam takie pytania:
(1)
Jak mam EDO 60ns, to może nie działać na 83.
Czy jak mam 70ns, to może nie działaćn na 75?
(2)
Podobno AMD zrobił już 100MHz. Procesory K6 sobie z tym radzą, a
Intelki nie. Prawda? Jakie płyty mają support 100MHz?

Pozdrawiam,

Jacek Fiok
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl
        jfiok_at_vlo.waw.pdi.net