Re: Zawieszanie komputera z wlaczonym cache

Autor: Rafal Altyn (rafaltyn_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 07:25:33 MET

On Tue, 23 Dec 1997 07:08:44 GMT, rafaltyn_at_friko.onet.pl (Rafal Altyn)
wrote:

>Czesc.
>Jak juz kiedys pisalem mialem problemy z komputerem do ktorego
>dokupilem plyte glowna Atisto TXPro. Okazalo sie ze pomaga wylaczenie
>External cache. Jednak nie po to ono sobie tam siedzi. Po wylaczeniu -
>dziala idealnie. Po wlaczeniu sie wiesza. Czy ktos w zwiazku z tym
>moglby mi powiedziec czym przetestowac cache? A moze przestalo sie
>wieszac bo komp zwolnil? Teraz dziala z maksymalnymi ustawieniami
>pamieci w biosie czego przedtem nie chcial nawet zaakceptowac. Co do
>plyty to nie sadze zeby byla zla. kolega ma taka sama i jemu dziala
> [...]
Jednak zawiodlem sie. Mimo ze na poczatku nic sie nie wieszalo po
wylaczeniu External Cache, wyglalo na to, ze juz jest ok. to jednak na
drugi dzien wszystko wrocilo do stanu poprzedniego (czyt. znowu sie
wiesza ;( Teraz juz zupelnie nie wiem o co w tym wszystkim biega :(
Jesli masz jakies sugestie to napisz, moze to pomoze. Dzieki.
Rafał Ałtyn (rafaltyn_at_friko.onet.pl)