Re: Zawieszanie komputera z wlaczonym cache

Autor: Grzegorz Redlarski (gred=no=spam_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 00:44:53 MET

On Wed, 24 Dec 1997 06:25:33 GMT, rafaltyn_at_friko.onet.pl (Rafal Altyn)
wrote:

>Jednak zawiodlem sie. Mimo ze na poczatku nic sie nie wieszalo po
>wylaczeniu External Cache, wyglalo na to, ze juz jest ok. to jednak na
>drugi dzien wszystko wrocilo do stanu poprzedniego (czyt. znowu sie

Kiedys mialem podobne objawy jak zle dzialalo odswierzanie. Przy
wylaczonym cache, pamiec odswierza sie duzo czesciej przy okazji
normalnej pracy i komp wieszal sie wielokrotnie rzadziej. U mnie
pomogla zmiana ustawien w setupie (byla to plyta 386 i byly tam dwie
pozycje zwiazane z odswierzaniem).

gr