Re: AMD-133-taktowanie

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 13:52:02 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> 1. W pierwszej linijce dwukrotnie jest mowa o K5133, co jest chyba dosc
> jednoznaczne.
Tak ale w pierwszej linijce odpowiedzi o co chodzilo w orginale to chyba
nikt nie wie (moze jedynie autor), i ja sie tego czepilem.
> 2. Czy widziales kiedys AMS 5x86/133 przetaktowane na 166MHz, jesli tak to
> w jaki sposob?
<bede zlosliwy>
Nie widzialem i nikt inny czegos takiego jak: AMS 5x86/133.
</bede zlosliwy>
A tak serio, wiem iz to literowka, a procesora AMD nie widzialem.
> 3. Czy masz ochote zadac jeszcze jakies dodatkowe pytania? :)
Ja, ja tylko odpowiadam.

Ze Swiatecznymi pOSdrowieniami
                        Jacek