Re: Zasilacz ATX - pytanie

Autor: Jerzy Łukasiewicz (torun_at_baza.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 19:07:12 MET

Tomasz Kumaszka wrote:

> Ponieważ nie wiem czy wysiadł zasilacz czy płyta gł.-po włączeniu komputera
> zero napięć na WY ,mam pytanie jak mogę to sprawdzić (w tradycyjnym
> zasilaczu sprawdziłbym napięcia na WY - ten bez inicjacji nie wystartuje ,a
> może powinny przed inicjacją występować na WY jakieś napięcia?) .Chciałbym
> się dowiedzieć co oznaczają i jak działają sygnały sterujące (PW-OK ; PS-ON
> ; +5VSB) w takim zasilaczu .Jak można uruchomić taki zasilacz bez
> podłączania do płyty głównej.
> Po prostu nie chciałbym kupować nowego zasilacza bez pewności o uszkodzeniu
> [...]

Podłącz OBCIĄŻENIE do zasilacza.
Np. Dysk lub MBR
Nie jest to problem zasilaczy ATX - wszystkie impulsowe zasilacze
szanujących się
producentów nie działają (nie podają napięcia) bez obciążenia.
Trochę to zamotane określenie i niezupełnie zgodne z prawdą, ale powinno
wystarczyć ;)))

                Chester E.M.

P.S.
Sprawdź, czy nie ma podwójnego wyłącznika !!!

--
--------
Taki zaś będzie koniec