Re: TP S.A. - VAT i wrony na drucie tel.

Autor: Jerzy Łukasiewicz (torun_at_baza.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 19:02:17 MET

Ziemowit Mierzwiak wrote:

> 1. Liczniki mechaniczne umarly kiedy wprowadzono biling
> 2. A gyby nie umarly to klikaly by co 3 sek (jak se zadzwonisz do USA)
> 3. Jak piszesz o licznikach to po cholere cytujesz wczesniejsze posty o
> VAT ???
>
> Ziemek
> --
> Ziemowit Mierzwiak
> mailto:zmie_at_rubikon.net.pl

Jak zwykle półprawdy.
Qrwa - o programowalnych słyszałeś ??!!
Wiesz co to są prefiksy ???!!!

Jak nie wiesz to zapytaj w Telekomunie.

Ja mam licznik, który zlicza dokładnie to, co chcę żeby zliczał.
Według stawek i prefiksów przeze mnie zaprogramowanych - wcześniej
wydobytych z T.P. - S.A.
Niestety ma tą wadę, że działa tylko w trakcie wybierania analogowego.

Może kilku zdolnych elektroników zmontowało by coś podobnego dla central
cyfrowych...

                Pomysł na złojenie kasy.

--
--------