Zasilacz ATX - pytanie

Autor: Tomasz Kumaszka (tomasz73_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 08:02:28 MET

Ponieważ nie wiem czy wysiadł zasilacz czy płyta gł.-po włączeniu komputera
zero napięć na WY ,mam pytanie jak mogę to sprawdzić (w tradycyjnym
zasilaczu sprawdziłbym napięcia na WY - ten bez inicjacji nie wystartuje ,a
może powinny przed inicjacją występować na WY jakieś napięcia?) .Chciałbym
się dowiedzieć co oznaczają i jak działają sygnały sterujące (PW-OK ; PS-ON
; +5VSB) w takim zasilaczu .Jak można uruchomić taki zasilacz bez
podłączania do płyty głównej.
Po prostu nie chciałbym kupować nowego zasilacza bez pewności o uszkodzeniu
tego.
I jeszcze jedno - jeżeli okaże się że jest uszkodzony zasilacz to czy ktoś
z Szanownych Listowiczów może mi taki odsprzedać (Wrocław i okolice)
,zakładam ,że nie będę go naprawiał.
Proszę o możliwie szybką i w miarę przystępną odpowiedź na priva.

pozdrawiam Tomasz tomasz73_at_kki.net.pl