Re: CD Samsung CDR-2430 (HIT czy kicha???)

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 00:52:35 MET

Sun, 21 Dec 1997 23:11:16 +0100, "Slawomir Smialek"
<smialy_at_kki.net.pl> piszesz:

>Czy ktos miał kontakt z powyzszym urządzeniem???
>Dotarly do mnie kontrowersyjne opinie na temat tego czytnika.
>Chcialbym poznac uwagi wiekszej grupy uzytkownikow?
>I jeszcze jedno: czy mozna za jego pomoca zrzucac Audio-CD bez posrednictwa
>karty dzwiekowej (wykorzystujac kabel IDE i odpowiednie oprogramowanie)?

Mam Samsunga SCR-2431, nie wiem, czy sie rozni do 2430, instrukcja
jest wspolna dla obu typow. Dziala, czyta co sie wstawi: CD, CDR,
CDRW. Dosc szybko chwyta katolog po wlozeniu plytki. Przy pracy mocno
szumi, raczej nie wibruje.

Czyta audio z predkoscia ok 4x, niestety zdarza mu sie jitter, tak ze
w praktyce odczyt z korekcja jest rzedu 2-3x.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)