Re: CD Samsung CDR-2430 (HIT czy kicha???)

Autor: Tadeusz Topor-Kaminski (ted_at_wasko.gliwice.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 11:29:53 MET

Andrzej Popowski wrote:

> Mam Samsunga SCR-2431, nie wiem, czy sie rozni do 2430, instrukcja
> jest wspolna dla obu typow. Dziala, czyta co sie wstawi: CD, CDR,
> CDRW. Dosc szybko chwyta katolog po wlozeniu plytki. Przy pracy mocno
> szumi, raczej nie wibruje.
>
> Czyta audio z predkoscia ok 4x, niestety zdarza mu sie jitter, tak ze
> w praktyce odczyt z korekcja jest rzedu 2-3x.
>
> Pozdrowienia,
>
> Andrzej Popowski

Witam !

Wlasnie jakies 10 dni temu kupilem model 2031 no i zaczely sie problemy.
Jesli chodzi o oryginalne CD to nie ma problemu natomiast z plytkami
nagrywanymi ma wielkie problemy. Zwalnia do tempa jakies 1-4x i co
chwile wywala bledy odczytu. W koncu sie wkurzylem i nagralem plytke
audio (nowa nagrywarka Philips 2600) i zaczalem ja odtwarzac we
wszystkich CD jakie maja znajomi - efekt Mitsumi 24x O.K. BTC 20X O.K.
Samsung 8x O.K. moja 2031 dlawi sie i nie ma na to rady. W serwisie
powiedzieli "producent nie zapewnia ze ma czytac plytki nagrywane a w
ogole to tak w nich jest". Jestem lekko wku... bo wydalem troche kasy
teraz bede zadac wymiany na cokolwiek innego. Nie wiem czy mi sie uda.

 Kup Samsunga - jesli nie masz co robic i chcesz miec klopoty.

Zycze wesolych Swiat i

                        Pozdrawiam

P.S. Na marginesie prosze o opinie o w/w problemach innych uzytkownikow
tego modelu.

--
Tadeusz Topor-Kaminski 			ted_at_wnet.silesia.pl