Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 00:52:33 MET

22 Dec 97 00:22:54 GMT, "Zając" <hare_at_friko2.onet.pl> piszesz:

>do 3.5V - o ile jest to mozliwe na tej plycie, procesor powinien
>wytrzymac
>
>Szczerze mówiąc trochę się boję, szkoda byłoby 166MMX Intela.

Intel podaje w specyfikacji napiecia zasialnia 2,7-2,9V dla rdzenia i
3,125-3,6V dla buforow I/O. Do tego prawie 90% mocy przypada na
zasilanie rdzenia, czyli zwiekszenie napiecia buforow praktycznie
niczym nie grozi, procesor prawie tego nie zauwazy. Nie wszystkie
plyty pozwalaja na ustawienie 2,8V + 3,5V. Jezel masz takie
ustawienia, to mozesz bezpiecznie sprawdzic. Oczywiscie nie doradzam
zwiekszania napiecia rdzenia ponad 2,9V, chociaz wiele osob
raportowalo, ze Intel przy 3,2V na rdzeniu pracuje stabilne na 290MHz
(3,5*83).

>Nie ma już tych wiadomości. Czy da się przeglądnąć to, co było na liście
>przed pierwszą pozycją z 97.21.11? Od niedawna korzystam z listy.

Jest taki serwer http://www.dejanews.com , ktory przechowuje stare
informacje. Mozesz tam przegladac i wyszukiwac listy na interesujace
Ciebie tematy. Wystarczy wejsc na archiwum pl.comp.pecet i przeszukac
wedlug hasla "seagate and TX and lista".

Jezeli rzeczywiscie masz HDD niepasujacy do TX, to jeszcze jedna rada,
chociaz niezbyt praktyczna. Poniewaz problem jest z napieciami, to
mozesz probowac podmiany zasilacza. Taki co ma nieco wyzsze napiecie
na 5V i mniejsze zaklocenia, moze okazac sie lepszy w Twoim zestawie.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)