Re: win386.swp

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 19:11:30 MET

> A czy jestes pewien, ze w W95 jest plik win.ini ?
jezd jezd ... nie prowokój ...

> Tu akurat Zygmnt K. sie nie popisal, bo nie powiedzial
> dlaczego nie radzi tego robic. Mnie sie zdaje, ze sie
> po prostu wszystkiego boi albo ma pecha i cokolwiek przestawi
> w Windows to mu zaraz Windows sie wywraca.
Racja. Czasami nie należy zbyd poważnie podchodzić do "kategorycznych"
i "szczerych" oraz "z głębi serca Billa G. idących" ostrzeżeń tego "miewątpliwie"
systemu.

> No i tu do kolego Dyni pytanie: jaka rade bys mu podal
> - pracowac zupelnie bez swapfile ?
> - usztywnic na rozmiarze 6 MB ?
> - czy na jakiejkolwiek innej wielkosci ?
Osobiście proponuję następujące wyjścia:
1. Dołożyć do 64 MB RAM - "coś tam" zawsze powinno ruszyć.
2. Dołożyć wolnego miejsca na HD - Piotr A. TIP

--
Pozdrowienia, życzenia Wesołych Świąt
Piotr Adamczyk