Re: win386.swp

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 17:18:04 MET

At 12:47 12-20-97 +0100, you wrote:
> Człowiek pyta o radę, a Wy przez swoją pustą mózgownicę lub zbyt
>dużo wolnego czasu pieprzycie od rzeczy...

  Wuju jeden, a nie pamietasz, ze chodzi o Windows 95.
  (Przepraszam innych ale na chamstwo trzeba chamstwem)

>Ten rozmiar można zmienić wpisując w win.ini linię MaxSwapFileSize=,
>albo coś w tym stylu, pewności nie mam...
                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^
  A czy jestes pewien, ze w W95 jest plik win.ini ?

>U mnie przy 16 MB RAM po uruchomieniu plik ma dł 6MB

   A jaki jest rozmiar po uruchomiemiu kilku duzych programow ?

  Tu akurat Zygmnt K. sie nie popisal, bo nie powiedzial
  dlaczego nie radzi tego robic. Mnie sie zdaje, ze sie
  po prostu wszystkiego boi albo ma pecha i cokolwiek przestawi
  w Windows to mu zaraz Windows sie wywraca.

><67ed1p$bqc$2_at_helios.man.lublin.pl>...

  No i tu do kolego Dyni pytanie: jaka rade bys mu podal
  - pracowac zupelnie bez swapfile ?
  - usztywnic na rozmiarze 6 MB ?
  - czy na jakiejkolwiek innej wielkosci ?

  Przeciez widzisz chlopie, ze delikwent ma za maly dysk
  do normalnej pracy. (Normalna praca to wiecej niz jeden program)
  Jaka mu rade mozna dac ? Oczywiscie, ze zeby kupil wiekszy dysk.
  Ale oczywiscie tez bys uznal, ze to glupia rada.

 Wesolych Swiat.

--
Romek
______   Pecetologia to nauka doswiadczalna   ______