Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Zając (hare_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 21:13:21 MET

Uzupełnienie:
Mam Windows95 wers.4.00.950 B nowa płyta GVC TX Bios rozpoznaje
automatycznie dysk jako LBA mode 4

> Ustawic 1 partycje na caly dysk i uczynic ja aktywna
> Sformatowac partycje >Ale przez: format c: /u/v/s

Próbowałem wszystkie kroki jakie mi proponowaliście - bez zmian zawsze
wychodzi błąd "Ten dysk zawiera jedną lub więcej kopii zapasowych pliku
tablicy alokacji FAT .Kopie powinny być identyczne, ale nie są"

Oprócz tego:
- zawsze znajduje jakieś szczątki zbiorów, które chce naprawiać? Może w tym
jest jakiś kruczek?
- oraz (cytuję) Łańcuch alokacji dla "xyz" w folderze c:\ wskazuje na to,
że część tego pliku lub foldera jest przechowywana w nieprawidłowym
miejscu. Twój komputer używa łańcucha alokacji, aby stwierdzić, gdzie jest
zapamiętany każdy z plików i folderów.