Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 23:11:24 MET

21 Dec 97 20:13:21 GMT, "Zając" <hare_at_friko2.onet.pl> piszesz:

>Uzupełnienie:
>Mam Windows95 wers.4.00.950 B nowa płyta GVC TX Bios rozpoznaje
>automatycznie dysk jako LBA mode 4

Chipset TX ma 3.3V na zlaczu IDE (zazwyczaj jest tam napiecie TTL 5V).
To powoduje klopoty wspolpracy z niektorymi napedami Seageta. Jezeli
poszukasz troche w starych wiadomosciach, to znajdziesz liste tych
niekompatybilnych HDD.

Tymczasowo mozesz probowac zwiekszyc napiecie zasilania I/O procesora
do 3.5V - o ile jest to mozliwe na tej plycie, procesor powinien
wytrzymac, To samo napiecie bedzie na interface IDE, a moze te 0.2V
poprawi sytuacje.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)