Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 21:55:18 MET

On 21 Dec 97 20:13:21 GMT, "Zając" <hare_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Uzupełnienie:
>Mam Windows95 wers.4.00.950 B nowa płyta GVC TX Bios rozpoznaje
>automatycznie dysk jako LBA mode 4

>Próbowałem wszystkie kroki jakie mi proponowaliście - bez zmian zawsze
>wychodzi błąd "Ten dysk zawiera jedną lub więcej kopii zapasowych pliku
>tablicy alokacji FAT .Kopie powinny być identyczne, ale nie są"

Zmien w BIOSie z LBA na AUTO...
To jeszcze raz z dyskietki systemowej - fdisk /mbr (czystka boot
sektora), zimny restart, powtorz fdisk i formatowanie (jak
poprzednio), jesli nie pomoze, to pozostaja narzedzia producenta do
diagnostyki i niskiego formatu dysku. Mozesz sie w to bawic, albo
pokicac do serwisu - masz do tego pelne prawo.

--
Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl