Problem ze SCSI.

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 04:34:01 MET

Hejka.
Mam pytanko. W kolejce sa podlaczone - kontroler ultra SCSI, twardy tez
ultra, CDrom zewnetrzny 2x fast albo fast2, oraz Keyboard Kurzweil 2000
(albo cos w tym stylu, nie pamietam nazwy). No i jest problem. Keybord czyta
CDROM, ale nie czyta twardego. Widzi go ale nie czyta plikow, tylko sie
resetuje. Co moze byc przyczyna. W ciagu sa polaczone dwa kontrolery, do
tego rozne - fast albo fast2 i ultra. Wiem jednak, ze takie konfiguracje
dzialaja. Czy kiedykolwiek SCSI mial, lub mogl miec narzucone ograniczenie
pojemnosci dyskow ktore widzial. (mozliwe, ze keybord czyta dyski tylko do
1.2 GB ?). Terminatory sa w postaci kontrolerow na obu koncach. Win95, bo
tam to ma dzialac ze wzgledu na samplery, wykrywaja klawisze jako nieznane
urzadzenie, czyli de facto znajduja ten drugi kontroler.

Dobra to tyle objawow, czekam na diagnoze i zalecenia jak wyleczyc.

PS. PLEAZ wysylajcie odpowiedzi na maila, bo wiekszosci grup nie
subskrybuje.

Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com