Re: Problem ze SCSI.

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_mega.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 16:02:47 MET

Tomasz Krawczyk <tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl> napisał(a) w artykule
<67hp2n$kvo$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Hejka.
> Mam pytanko. W kolejce sa podlaczone - kontroler ultra SCSI, twardy tez
> ultra, CDrom zewnetrzny 2x fast albo fast2, oraz Keyboard Kurzweil 2000
Jednego z najpotężniejszych syntezatorów nawywasz Keyboardem ? :-)

> [...]
czyta
> CDROM, ale nie czyta twardego. Widzi go ale nie czyta plikow, tylko sie
> resetuje. Co moze byc przyczyna. W ciagu sa polaczone dwa kontrolery, do
> tego rozne - fast albo fast2 i ultra. Wiem jednak, ze takie konfiguracje
> dzialaja. Czy kiedykolwiek SCSI mial, lub mogl miec narzucone
ograniczenie
> pojemnosci dyskow ktore widzial. (mozliwe, ze keybord czyta dyski tylko
do
> 1.2 GB ?). Terminatory sa w postaci kontrolerow na obu koncach. Win95, bo
To prawda K2x00 czyta dyski tylko do 1GB - wynika to z budowy instrumentu a
nie ograniczeń SCSI. Jeśli dysk jest większy i nie został podzielony na
partycje to nie będzie widoczny po stronie instrumentu. Jest jeszcze jeden
warunek: najpierw bootujesz komputer a potem startujesz. Więcej szczegółów
znajdziesz w manualu.

> tam to ma dzialac ze wzgledu na samplery, wykrywaja klawisze jako
nieznane
> urzadzenie, czyli de facto znajduja ten drugi kontroler.
Z tego co piszesz wnioskuję, że nie masz żadnych konfliktów ID. Po
spełniemiu powyższych warunków powinno być OK.

Powodzenia.
W razie dalszych kłopotów zapraszam na priv, poza tym Kurzweil ma
rewelacyjny support W Inecie. Jeśli nie wiesz gdzie szukać to napisz.

--
Pozdrawiam
Marek L. Kozak