Re: Modem robotics sportster fflash

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 01:16:50 MET

On 19 Dec 1997 08:41:31 GMT, chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

>Nie powinien, Jest to CNG najprawdopodobniej, poszukaj
>informacji w instrukcji jak to sie wylacza. CNG CalliNG tone
>to sygnal dla urzadzen ze nadaje fax.

Owszem, może to być Calling Tone, ale niekoniecznie faxowy. Są dwa:
jeden dla modemów a drugi dla faxów. Ten dla modemów uruchamia się
dodając znaczek "^" w komendzie dzwonienia. AFAIK niektóre mają to
domyślnie.

Dzięki tym tonom bardzo łatwo (przy odpowiedznim modemie) jest mieć na
jednej lini fax, BBS, i normalny lelefon z autosekretarką...

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !