Re: Modem robotics sportster fflash

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Fri 19 Dec 1997 - 09:41:31 MET

On 1997-12-18 34985BE4.E963D0EB_at_polbox.com said:

>Ciagle intryguje mnie dzwiek wydawany przez modem w trakcie
>dzwonienia co okolo 2 sekundy wydaje z siebie beep/pik jak kto woli
>moze to on zakloca polaczenie ?

Nie powinien, Jest to CNG najprawdopodobniej, poszukaj
informacji w instrukcji jak to sie wylacza. CNG CalliNG tone
to sygnal dla urzadzen ze nadaje fax. w moim ACTIVE moge
to uaktywnic dla "dzwonienia modemowego" ale jak to
wylaczyc w Sportster'ze nie wiem ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive