Re: Epson vs. HP

Autor: Marcin Przygoda (marcinpr_at_polbox.com)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 21:34:01 MET

On Wed, 17 Dec 1997 14:20:12 +0100, Tom <tomk_at_novci2.ae.poznan.pl>
wrote:

>Jeżeli chcesz mieć spokojne i bezstresowe życie, kosztem nieco słabszej
>jakości (głównie grafiki) i wolniejszej pracy wybierz HP. Jeżeli jednak
>zależy Ci na grafice i masz mocne nerwy (konieczność regularnej
>konserwacji, czyszczenia głowicy, czyli babrania się spirytusem lub
>wożeniem do serwisu) kup Epsona(dobra jakość zdjęć tylko na dobrym
>papierze, czytaj drogim, do 3,4 zł za arkusz - dotyczy Ep i HP).
>Przy czym znam osoby, które maja Epsona i nie narzekają, ale znam też
>takie których zalewa krew z w/w powodów.

Kumpel ma Epsona i jak dotychczas nie miał z nim problemów.
Ja natomiast mam HP690C i popsuła mi już trzy czarne pojemniki.
Objawiało się to tym, że na wydruku dysze nieparzyste od 25 do końca
nie drukowały. Natomiast na pojemniku było widać przepalone ścieżki.
Po założeniu nowego pojemnika było OK przez kilka tygodni, a potem
znów padło :-((

Pozdrawiam

MarcinP