Re: Epson vs. HP

Autor: Tom (tomk_at_novci2.ae.poznan.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 14:20:12 MET

Sebastian Kieltyka wrote:

> Jaka drukarka bylaby lepszym rozwiazaniem HP DeskJet 670C czy Epson Stylus
> Color 400. Drukarke mam zamiar wykorzystywac glownie do zastosowan
> domowych, zwlaszcza grafika, czasami korespondencja czy zdjecia.
>
> Sebastian Kieltyka
> ============================================
> mailto:sebkt_at_ceti.com.pl
> http://www.ceti.com.pl/~sebkt/
> ============================================
Jeżeli chcesz mieć spokojne i bezstresowe życie, kosztem nieco słabszej
jakości (głównie grafiki) i wolniejszej pracy wybierz HP. Jeżeli jednak
zależy Ci na grafice i masz mocne nerwy (konieczność regularnej
konserwacji, czyszczenia głowicy, czyli babrania się spirytusem lub
wożeniem do serwisu) kup Epsona(dobra jakość zdjęć tylko na dobrym
papierze, czytaj drogim, do 3,4 zł za arkusz - dotyczy Ep i HP).
Przy czym znam osoby, które maja Epsona i nie narzekają, ale znam też
takie których zalewa krew z w/w powodów.

--
mailto:tomk_at_novci2.ae.poznan.pl