Re: odwzorowanie teczy na RGB

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 12:44:01 MET

Mariusz Krukowski wrote:

> Nie - chyba ze zbudujesz display z 3 laserami.
> Luminofor nie daje widmowo czystych kolorow.
OK, ale chyba wystarczyly tylko LEDy. Inna sparwa ze nie wiem czy juz
niebieskie sa dostepne komercyjnie.

> Pytanie na ile dokladnie to musisz miec zrobione - z pelna dokladnoscia
> ja pisalem sie nie da. Skanowanie z kolei tez wprowadzi duzo bledow.
> Sek w tym, ze kolory na ekranie powstaja addytywnie, a na papierze
> subtraktywnie. Moze wiec po prostu wymieszasz kolory od niebieskiego
> do zielonego, a potem od zielonego do czerwonego, a szybkosc
> przechodzenia jednego w drugi dobierzesz eksperymentalnie?

Pisalem o zeaknowaniu czarnobialych wykresow. Mam po prostu potrzebna
funcje tylko graficznie przestawiona.
Wiec chcailem podejsc do tego skanujac, a nastepnie dopasowujac
aproksymacje funcjami hermita.
Funcji tez bede uzywal do do pokazani awynikow skanowania, tyle ze
ultradzwiekami... Chcialm w miare plynnie wyswielic obrazek impedancji
akustycznej z dozdzielczoscia mikrona.
pawel