Re: odwzorowanie teczy na RGB

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_it.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 12:56:46 MET

Pawel Pyk wrote:

> OK, ale chyba wystarczyly tylko LEDy. Inna sparwa ze nie wiem czy juz
> niebieskie sa dostepne komercyjnie.

IMHO nie sa.
A poza tym LED'y sa bardzo zblizone do laserow polprzewodnikowych.
W sumie, to taki laser ponizej progu akcji laserowej jest wlasnie
LED'em. (Nie twierdze ze mozna zrobic odwrotnie - z kupionego w
sklepie LED'a laser).

> Pisalem o zeaknowaniu czarnobialych wykresow. Mam po prostu potrzebna
> funcje tylko graficznie przestawiona.
> Wiec chcailem podejsc do tego skanujac, a nastepnie dopasowujac
> aproksymacje funcjami hermita.
> Funcji tez bede uzywal do do pokazani awynikow skanowania, tyle ze
> ultradzwiekami... Chcialm w miare plynnie wyswielic obrazek impedancji
> akustycznej z dozdzielczoscia mikrona.

Chyba nie warto sie az tak fatygowac, skoro to tylko dla polepszenia
obrazowania...