Re: Modem robotics sportster fflash

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 09:32:35 MET

On Thu, 18 Dec 1997, Lonely Software wrote:

> Jak dla mnie, to chyba masz zle ustawiony rodzaj wybierania numeru.
> Zaleznie od rodzaju linii, moze ono byc impulsowe lub tonowe. Sproboj to
> zmienic w ustawieniach wybierania, powinno pomoc.
>
> Lonely

Spokojnie.. wybiera dobrze jak napisalem dochoddzi
do handshaking tylko wlanie nie potrafi sie dogadac
zwiekszylem mu czas na dogadanie w rejestrze do 2 minut
i nic. Probowalem na roznych profilach, resetowale do factory defaults
itd itd.
Ciagle intryguje mnie dzwiek wydawany przez modem w trakcie dzwonienia
co okolo 2 sekundy wydaje z siebie beep/pik jak kto woli moze to on
zakloca polaczenie ?

Pozdrawiam
          Jarek
Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)