Re: Jak podkrecic peceta na Max'a

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 00:01:55 MET

At 19:59 97-12-18 +0100, you wrote:

>Czyli na nudę raczej nie narzekasz. Zdarzają Ci się jeszcze jakieś
>inne tego typu sytuacje?

Jakis czas temu zadzwonila do mnie moja znajoma ze studiow. Ma starego XT
czy AT odpalanego z placht 5,25`, i cos sie jej tam przy boocie zaczelo
dziac. Zaproponowalem jedna solucje, druga..... w koncu dalem za wygrana i
poprosilem ja o przyslanie mi kopii tej dyskietki, a ja cos na miejscu
pokombinuje. Dwa dni pozniej nasz wspolny znajomy przywiozl mi koperte, a w
niej elegancka kopie dyskietki... na ksero. A4.
No comment.
Mordazy.