Re: Modem robotics sportster fflash -rozwiazanie

Autor: Jaroslaw Kozak (jarekk_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 20:55:41 MET

Witam ponownie!

Dzieki wszystkim za informacje nt tego modemu
wszystko sprawdzilem i wygladalo ok
Nawet dowiedzialem sie ze nie musze robic uprade bo juz mam zainstolwany
X2:)

problem byl prozaiczny w gniazdku siedzial kondensator !? jakis taki stary
po wywaleniu drania modemik zaczal idealnie sie laczyc.

Teraz mam pytanko do fachowcow od telekomunikacji po jaka cholere siedzi
kondensator w gnazdku telefonicznym moze jest to jakis relikt minionej
epoki gdzie telefony go wymagaly. Zreszta od razu widac poprawe jakosci
glosu w telefonie (ten nie jest z minionej epoki:)) Moze poprostu draniowi
sie zeszlo:)

Teraz jest ok. No i transfer jest kapitalny. Teraz mnie tez interesuje
do kogo moge polaczyc sie poprzez x2 na terenie lubelskiego?

Pozdrawiam
          Jarek
Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)