Re: okidata drukarka problem

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 10:13:28 MET

At 04:13 12-18-97 +0100, you wrote:
>wyciagnalem odkurzaczem wszystek toner jaki mi sie wydawalo byl w
>bebnie, a nastepnie rozebralem caly beben na atomy. hehe. zebys ty mnie
>przy tym widzial. bylo troche dziwnego towaru jak kocie wlosy itp na
>walkach podajacych toner. wyczyscilem, zlozylem wszystko do kupy.
>zapakowalem nowy toner i niestety to samo. trza bedzie nie jesc przez
>dwa miechy i zakupic nowy beben, albo za te sama cene kupic nowa
>drukarke.
>w kazdym razie dzieki za chec pomocy.<rs>
>
>ps. tylko co mnie niepokoi to dlaczego ten pas jest tylko w jednym
> [...]

  No to ci powiem co serwis OKI (tzn ludzie z Vobisu) mowia
  jak sa nierowne wydruki na drukarce OKI4w.

  "Jesli drukarka nie drukowala przez kilka dni to
  nalezy potrzasnac tonerem. "

  Stosowalem te metode ale bez skutku. Jak drukarka pojechala
  do serwisu z Lodzi do Szczecina to sie tak po drodze wytrzasla,
  ze juz drukarka drukowala rowno (bez jasniejszych pasow).

  Wniosek (nigdzie tego w instrukcji nie ma).
  Wyjac beben z tonerem i trzasc to przez dziesiec minut.

  Wiec jesli u ciebie pasek jest tylko na pierwszej stronie
  to znaczy, ze sie gdzies toner zbiera, na pierwszej stronie
  przechodzi na papier i na kolejnych stronach sie nie pojawia.
  A wiec "shag it". Cala drukarke byloby trudno.

--
Romek
______   Pecetologia to nauka doswiadczalna   ______