gwarancja na HDD

Autor: Tomasz Cichacki (hermes_at_venus.wmid.edu.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 19:35:38 MET


Zakupilem dysk twardy o pojemnosci 2,5 GB,
okazalo sie ze jest on uszkodzony - po zgloszeniu problemu sprzedawcy zostal
on wymienoiny na inny podobno sprawny (juz zformatowany), na dysku byla mala
naklejka z napisem "nie zrywac gwarancja", poza tym dysk byl oklejony
fabryczna tasma uszczelniajaca, ktora byla lekko uszkodzona (nie zwrocilem
na to uwagi) podczas montazu tasma zostala uszkodzona na dlugosci ok 8 mm,
podczas drugiej reklamacji (ten dysk rowniez jest uszkodzony, 12 MB
badsektorow po 2 tygodniach uzytkowania) dowiedzialem sie, ze ta tasma
rowniez jest gwarancja i ze w/w uszkodzenie stanowi naruszenie warunkow
gwarancji (informacja o tym podobno byla umieszczona na kartce wywieszonej w
miejscu sprzedazy), ponadto dodam ze gwarancje stanowi dokument zakupu
(faktura VAT), wiec nie ma zadnych wyszczegolnionych warunkow gwarancji
(obowiazuje rekojmia), czy sprzedawca ma obowiazek przyjac ten dysk?

--
Tomek
hermes_at_venus.wmid.edu.pl
http://venus.wmid.amu.edu.pl
tel 0 602 664 791


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:58 MET DST