Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 16:47:16 MET

On Mon, 15 Dec 1997 11:18:04 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Ten prezydent upanstwowil koncern Renault. Pozniej nastaly dla niego ciezkie
>czasy... (dla Renaulta).

Przyszedl nastepny i rzady rozpoczal od testowania broni nuklearnej.
Wole zeby zle sie powidzilo Renaultowi niz przyrodzie.

>Co jest z nim do bani? Pytam, bo nie wiem.

rzady rozpoczal od testowania broni nuklearnej.

>Zauwazam, ze Bush byl republikaninem (prawica), a Clinton to lewicowiec
>(demokrata). Sam sie pogubiles :).

Demokrata to lewica? No moze. Ale wiesz - w SZAP wszystko jest na
odwrot ;^)

>O, to nowe...

A widzisz - nie mozna ciagle powtarzac starego ;^)

>Kolejny raz zauwazam, ze sobie przeczysz. Adolf byl narodowym socjalista.

Jak go zwal, tak go zwal. Ale jego podstawowymi wrogami byli Zydzi i
komunisci. Walczyl z komunistami prawie tak jak z Zydami.

>"Dawali" przez 1989 rokiem. Teraz warto samemu zarobic.

Jasne. Dlatego polowe z tego co zarabiam mam oddawac panstwu, a
panstwo za to nie daje mi nawet sensownej policji. Jak sie bede czul
bezpiecznie na ulicy, to przestane marudzic na podatki. Rodzice byli
kiedys w Hiszpanii. Tam patrol w nocy co chwile przejezdza. A u nas
moga mnie zamordowac i nikt dupy nie ruszy.

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony