Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 19:33:58 MET

> Przyszedl nastepny i rzady rozpoczal od testowania broni nuklearnej.
> Wole zeby zle sie powidzilo Renaultowi niz przyrodzie.
> rzady rozpoczal od testowania broni nuklearnej.

Ej zielony ... znam gorsze problemy - głód, prześladowania, ... - a ty o testach
Testy są podstawową metodą dokonywania odkryć.

> A widzisz - nie mozna ciagle powtarzac starego ;^)

A ty powtarzasz - niestety nie jesteś pierwszym przeciwnikiem prawicy -ostatnim też
nie.

> Jak go zwal, tak go zwal. Ale jego podstawowymi wrogami byli Zydzi i
> komunisci. Walczyl z komunistami prawie tak jak z Zydami.

Spoko spoko ... Jakbyś się urodził ...dziesią lat wcześnie to by nie pytał czy
jesteś
żydem czy ...

> Jasne. Dlatego polowe z tego co zarabiam mam oddawac panstwu, a
> panstwo za to nie daje mi nawet sensownej policji. Jak sie bede czul
> bezpiecznie na ulicy, to przestane marudzic na podatki.

Przestań wychodzić na ulicę to inni poczują się bezpieczniejsi ...

> Rodzice byli kiedys w Hiszpanii. Tam patrol w nocy co chwile przejezdza. A u nas
> moga mnie zamordowac i nikt dupy nie ruszy.

No proszę , moi rodzice kiedyś nigdzie nie byli bo komuna nie chciała wydać im
paszportu - a że z pensyjki nie starczało na takie wyjazdy to już inna historia.

--
Pozdrowienia, życzenia Wesołych Świąt
Piotr Adamczyk