Re: Jak podkrecic peceta na Max'a

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 13:10:22 MET

On 16 Dec 1997 18:06:57 GMT, "Piotr Adamczyk"
<adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl> napisał(a):

>Możesz spokojnie zmienić swap'a na stałego - mniejsza fragmentacja to
>znaczne przyspieszenie

Zmieniłem na min. 30MB, ale... Sprawdzałem wydajność programem Wintune
95. Wartość Dhrystone wynosiła 246 MIPS, po zmianie swapa na stałego
obniżyła się do 241 MIPS. Analogicznie zmalała wartość Whetstone z 78
MFLOPS na 77. Kiedy przywróciłem dynamicznego swapa wartości te
powróciły do wcześniejszych, większych liczb.
Przyspieszyło czy zwolniło?
Poza tym Wintune poradził mi, abym zmienił ustawienie z Desktop na
Serwer sieciowy, ponieważ mam >24MB RAM. Po tej zmianie wspomniane
wartości także uległy zmniejszeniu.
A zatem?

--
Pozdrawiam