Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Daniel (urzula_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 01:09:22 MET

wrote:

>I co przez ten konkordat? Wiekszosc panstw podpisala i nie narzekaja...

Czy kilka (słownie KILKA) państw w Europie (w tym kilka landów niemieckich)
to większość?

>W Niemczech masz nawet specjalny podatek koscielny.
Jestem za, niech płaci ten co wierzy, a trzeba zobaczyć jak emigracja podaje
w Niemczech w papierach, niewierzący, żeby parę marek zostało w kieszeni

>Indoktrynowali Cie? :) Znajomych?
W świeckim przedszkolu a także szkole nie powinno być obowiązku "jedynej
słusznej religii" i tym samym alienowania niewierzących

>No, a konkretnie?
Wystarczy jeden nietykalny przestępca o nazwisku Rydzyk
(nielegalny wywóz pieniędzy za granicę, nielegalne ściągnięcie dwóch
mercedesów, niezachowanie ciszy wyborczej, publiczne nawoływanie do
popełaniania przestępstw, itd. itp.

>I od tego powstanie panstwo koscielne?
Między innymi. Gdyby tylko na tym się kończyło nie byłoby sprawy, ale
właśnie konkordat, religia, ustawa antyaborcyjna i księża ponad prawem
generują państwo kościelne

>To cos sie zmienilo w ramowce?
O to chodzi, że nie

>Jakich? To NIE jest cenzurowane? Chyba sobie kupie :).
Przyda się odmiana od "Niedzieli"

>Gdzie tego wymagaja?

>Za lapowke wszystko moze zalatwic :).
>BTW. Po co niewierzacy ma lezec na cmentarzu katolickim? To wewnetrzna
>sprzecznosc. Taniej jest sie spalic...
Mowa o cmentarzach komunalnych, na których łapsko chce położyć jedynie
słuszny kościół.

>Alez nie krepuj sie :).
To też się nie krępuję

Daniel
daniel_at_shaco.pl

>Aaa, w fazie planow i postulatow... Nie za duzo sluchania Radia Maryja
;))).

>Wypadaloby...
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
>--
>F1: http://www.kki.net.pl/f1/
>-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj
mailto:radekp_at_usa.net --