Re: Password do 080020127

Autor: J3R$3Y (jerz_at_art.olsztyn.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 01:02:34 MET

Pięknego dnia 16 Dec 1997 10:50:31 GMT, "AdamN" <bambo_at_polbox.com> był łaskaw napisać co
następuje:

>O nie kiedyw wszedłem na ten numer zdobylem pas i login po zalogowaniu
>napisano ze: Przepraszamy ale to polaczenie jest platne 3,70 za/ min :o((
>I co ty na to !!!!

Ja na to, że to chyba najlepsze zabezpieczenie anty(c)hakerskie: przed takim napisem, to
każdy spieprzy. Tylko niech mi ktoś (już po panicznym rozłączeniu :) a najlepiej ktoś
pracujący w telekomunikacji (co nie znaczy, że w TPSrA) powie, jak to możliwe, żeby np.
zadzwonić pod numer lokalny, a zostać skasowanym za III strefę. Bo to chyba o to chodzi?

PS. Pamiętasz tę historię o napisie "dupa" na desce?

     Pozdrawiam,

pż. mgr inż. J3R$3Y
jerz_at_art.olsztyn.pl