Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 00:04:36 MET

On Tue, 16 Dec 1997 21:26:14 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:

>Marcin Maruta <mmaruta_at_km.com.pl> napisał(a):
>
>/> > Nie, nie beda. Nikt nie bedzie. Ale jak na razie SLD wprowadzila pare
>/> > ustaw, ktore mi sie podobaja, a boje sie ze AWS wprowadzi cos na
>/> > ksztalt panstwa koscielnego.

>/> Co przez to rozumiesz - zarzut czesty ale bez precycyzyjnych argumentow.
>
>1. Konkordat

I co przez ten konkordat? Wiekszosc panstw podpisala i nie narzekaja...

>2. Częściowo wynika z 1. - dotowanie kleru z państowych pieniędzy

W Niemczech masz nawet specjalny podatek koscielny.

>3. Indoktrynacja dzieci już w przedszkolach

Indoktrynowali Cie? :) Znajomych?

>4. Nierówność kleru wobec prawa

No, a konkretnie?

>5. Ostentacyjne wyznawanie wiary przez rządzących

I od tego powstanie panstwo koscielne?

>6. Jedynie słuszne programy w TV

To cos sie zmienilo w ramowce?

>7. Cenzura przeciwnych klerowi pism

Jakich? To NIE jest cenzurowane? Chyba sobie kupie :).

>8. Zatrudnianie wyłącznie po uzyskaniu pisemka od proboszcza o
>nienagannej moralności

Gdzie tego wymagaja?

>9. Odmowa pochówku niewierzącym

Za lapowke wszystko moze zalatwic :).
BTW. Po co niewierzacy ma lezec na cmentarzu katolickim? To wewnetrzna
sprzecznosc. Taniej jest sie spalic...

>Wymieniać mógłbym jeszcze długo ...

Alez nie krepuj sie :).

>Punkty 1-5 już działają lub będą działać za parę tygodni, następne są
>na razie w fazie planów i postulatów ...

Aaa, w fazie planow i postulatow... Nie za duzo sluchania Radia Maryja ;))).

>Czy te argumenty są wystarczająco precyzyjne, czy mam coś uprecyzyjnić
>?

Wypadaloby...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --