Re: Password do 080020127

Autor: Maciej Kolodziej (digriz_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 08:51:38 MET

On 16 Dec 1997, AdamN wrote:

: O nie kiedyw wszedłem na ten numer zdobylem pas i login po zalogowaniu
: napisano ze: Przepraszamy ale to polaczenie jest platne 3,70 za/ min :o((
: I co ty na to !!!!

Nie wiem, może chcieli cię nastraszyć. Z zasady numery zaczynajace sie od
0-800 to różnego rodzaju informacje (np.Centertel), albo jak chcą żeby
dużo ludzi dzwoniło (np. RMF). Zwykle i tak mają z tego inne zyski.
Natomiast wydaje mi się, że jeżeli chodzi o interntet to są to numery dla
pracowników jakichś firm, czy cuś. Swoją drogą ciekaw jestm jak zdobyłeś
to rzeczone hasło?

Maciej Kolodziej, AGH Informatyka, e-mail: digriz_at_ibm.uci.agh.edu.pl