Re: Nagrywanie problemy!!!!!!!

Autor: Marcin Kozikowski (drag_at_catv.retsat1.com.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 23:33:15 MET

Grzegorz Szyszl/o wrote:

> bo zle skopiowales. nastepnym razem rob przez image a nie CD -> CD .

Ja przegrywam CD -> CD i wszystko jest ok, a wlasnie przez image mi
plytki siadaja...

> i to jest twoj blad.

Nie powiedzialbym, to bardzo dobry program. Sam na nim nagralem kilka
plyt audio i wszystko jest w porzadku.
Jezeli plyty audio zacinaja Ci sie, to wydaje mi sie ze masz bardzo
czuly odtwarzacz CD. Tez mialem ten problem gdy nagrywalem na zielonych
lub niebieskich plytach. Sprobuj nagrac plyte audio na zlotej plycie,
np. Kodak i wszystko bedzie ok. I zwieksz predkosc do dwukrotnej, bo
szkoda czasu.

Pozdrowienia, Marcin Kozikowski