Re: Problem z listserverami - prosba i ostrzezenie

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 23:08:08 MET

Sorry za skas, ale po co obciazac siec dwa razy?
Swego czasu uslyszalem niezly sposob na namolnych gosci wysylajacych do
mnie faxy z pierdolami wlasnie. Mianowicie trzeba bylo zapisac / zadrukowac
3 kartki tekstem typu "Prosze wiecej nie wysylac mi tych durnych faxow"
albo jakos tak. Nastepnie sklejalo sie te 3 kartki we wstege, wkladalo do
faxu i sklejalo koniec z poczatkiem. Po czym wybieralo sie numer pana
Namolnego, ustawialo na wysylanie i wychodzilo na dlugi spacer. Jak gosc
wydal troche grosza na papier do faxu, robil sie troche bardziej rozsadny.
Wersja internetowa: Posadzic gdzies jakiegos bota (nie wiem jak to sie
robi), ktorego jedynym zadaniem bedzie nieustanne zapychanie boxow jednego
palanta z drugim przez powiedzmy tydzien.Wprawdzie niezgodne to z
netykieta, ale moze byc skuteczne. Inna sprawa, ze trzeba sie liczyc z
odwetem, wiec lepiej od razu po cichutku zalatwic sobie zmiane
identyfikatora mailboxa. Dopiero pozbywam sie ostatnich zielonych plamek
jesli chodzi o internet, ale tak sobie mysle, ze jak jestes wredny, to
mniej ludzi sie Ciebie czepia.
Pozdrowienia i powodzenia
Mordazy von Trrfyx