Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 21:55:47 MET

Tristan Alder <smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<349479fa.316116_at_news.icm.edu.pl>...
> On 14 Dec 1997 21:33:31 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:
>
> Bo tak jest na uslugi. Dlaczego na ksiazki ma byc 0%? Wprowadzmy VAT
> 22% na ksiazki. A kino, teatr i inne takie? Tez dlaczego ma byc 7%?

Nieprawda, na wiekszosc uslug jest 22%, a dlaczego na ksiazki jest 7% -
zaprawde nie wiem - powinno byc 22% !

> Widzisz - dla Ciebie telefon to luksus. Ja uwazam, ze kazdemu on sie
> nalezy jako towar pierwszej potrzeby. Na Zachodzie tak jest.

Nalezy to sie w socjalizmie i w Szwecji, w kapitalizmie trzeba kupic.
Moze za 15-20 lat telefon u nas tez bedzie czyms takim - na razie to
luksus.

> Najlepszy nie oznacza dobry. Najlepszy moze wrecz onzaczac pasqdny.

Jak to mowia madrzy ludzie - wymysl lepszy - nagroda Nobal czeka !

--
jacek