Re: Jaki monitor ?

Autor: Tomasz Holdowanski vel Mordazy (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 21:06:54 MET

Maciej Wyczawski <gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl> napisał(a) w artykule
<673ujt$jak$2_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Witam
>
> Tomasz Hołdowański napisał(a) w wiadomości:
> <3.0.1.32.19971215043055.00693ba0_at_friko2.onet.pl>...

Na

> W całości podzielam powyższy pogląd. (...)
> Przecież w najtańszych noname nie ma takiego procentu reklamacji.
> Kupiłem niedawno CTX Futura i jestem zadowolony (ale nie zachwycony!).
> ====================================
> == MACIEK --> Krakow ==
> == gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==
> ====================================
> PS. Z powyższego listu nie zgodzę się tylko z tym, że już po 5 min.
możemy
> mieć wyrobione zdanie o monitorze. No może wtedy gdy pracuje się w
servisie
> i przerzuca kilkanaście dziennie.

Co do zachwytow nad posiadanymi monitorami, to ja mam starego Hitachi 14MVX
plus i po prostu go KOCHAM. Ma cudowny kineskop, wiec wybaczam mu
pokretla... Widzalem dopiero dwa monki o obrazie lepszym niz moj: jeden -
15` od IBMa Aptivy, drugi - Panasonic Panaflat za skromne 38 baniek.
Koniec przechwalek.
Mordazy