Re: Jaki monitor ?

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 19:03:10 MET

Witam

Tomasz Hołdowański napisał(a) w wiadomości:
<3.0.1.32.19971215043055.00693ba0_at_friko2.onet.pl>...

>Na litosc boska, nie kupuj Soniaka!!! Ta marka juz sie skonczyla. Mialem
>okazje pracowac na nowiutkiej pietnastce, a znieksztalcenia obrazu byly
>gorsze niz w 2x tanszych Akossach i za cholere nie daly sie skorygowac (na
>przyklad ramka Norton Condamera na srodku ekranu, gdzie nawet ostatnie
>szroty trzymaja linie, byla krzywa jak jasna cholera), ze o slawetnej
>linii w 1/3 wysokosci ekranu nie wspomne. Tragedia.
>Jak masz okazje, to popracuj chwile przy monitorze, ktory chcesz kupic. Na
>ogol po 5 minutach bedziesz wiedzial, co trzeba.
>Pozdrawiam i milych zakupow
> [...]

W całości podzielam powyższy pogląd. W pracy na 3 Sony 15' dwa były już w
naprawie i oczywiście po naprawie można powiedzieć, że "coś na ekranie
widać" natomiast trzeci w naprawie nie był ale obraz ma taki jak tamte po
naprawie.
Z tymi Sony to ja widzę jakiś DUŻY przekręt na skalę ogólnopolską. Jakoś nie
bardzo do mnie trafia aby taka firma tak bardzo psuła sobie reputację.
Przecież w najtańszych noname nie ma takiego procentu reklamacji.
Kupiłem niedawno CTX Futura i jestem zadowolony (ale nie zachwycony!).
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==
PS. Z powyższego listu nie zgodzę się tylko z tym, że już po 5 min. możemy
mieć wyrobione zdanie o monitorze. No może wtedy gdy pracuje się w servisie
i przerzuca kilkanaście dziennie.