Re: Jaki monitor ?

Autor: Tomasz Ołów (krotex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 22:57:09 MET

Przez jakis miesiac bylem posiadaczem NEC-a M500, wliczajac w to ponad
dwutygodniowy
czas naprawy monitora w autoryzowanym serwisie. W rozdzielczosci 1024 x 768
przy 75 Hz
czestotliwosci odswiezania przy lewej krawedzi ekranu kolory byly wyraznie
jasniejsze. Serwis
usterki nie naprawil, a w rozmowie telefonicznej pan z serwisu stwierdzil,
ze oni bubli nie
"wypuszczaja". Kolejny egzemplarz, ktory otrzymalem posiadal te sama wade.
Po tym wszystkim
dalem sobie, przynajmniej na razie, spokoj z monitorami NEC'a.
Monitor byl kupowany w Gdansku, jego dystrybutorem byla firma Cadena
Systems z Poznania.
Sam monitor jest rzeczywiscie niezly (jakosc dzwieku, ergonomia,
wykonanie), chociaz kineskop,
moim zdaniem, pod wzgledem jakosci obrazu nie dorownuje dobrym montorom z
kineskopem
Trinitron. Niestety, serwis NEC'a jest delikatnie mowiac do niczego, o czym
wspominali mi
rowniez pracownicy firmy w ktorej kupilem ten monitor. Nie polecam Ci
rowniez kupowania
czegokolwiek w firmie Cadena Systems (http://www.cadena.com.pl) z powodu
sposobu
zalatwiania spraw zwiazanych z wadami i reklamacjami sprzedawanego przez
nich sprzetu.
Wez to pod uwage i jesli sie zdecydujesz na NEC'a, to dobrze go obejrzyj
przy kupnie, najlepiej
we wszystkich dostepnych trybach pracy.

PS.
    Opisywana wada byla szczegolnie dobrze widoczna na jednolitym tle
koloru ciemnozielonego
lub ciemnoszarego.