Re: Jaki monitor ?

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 04:30:55 MET

At 22:57 97-12-14 +0100, you wrote:
>Cześć !
>
>Chciałbym kupić dobry monitor 15''.
>Oglądałem SONY ale mam mieszane uczucia.
>Interesuje mnie NEC E500. jeśli ktoś posiada takowy lub wie coś na jego
>temat proszę niech napisze. Morze ktoś ma E700 M500 M 700.
>Marek

Na litosc boska, nie kupuj Soniaka!!! Ta marka juz sie skonczyla. Mialem
okazje pracowac na nowiutkiej pietnastce, a znieksztalcenia obrazu byly
gorsze niz w 2x tanszych Akossach i za cholere nie daly sie skorygowac (na
przyklad ramka Norton Condamera na srodku ekranu, gdzie nawet ostatnie
szroty trzymaja linie, byla krzywa jak jasna cholera), ze o slawetnej
linii w 1/3 wysokosci ekranu nie wspomne. Tragedia.
Jak masz okazje, to popracuj chwile przy monitorze, ktory chcesz kupic. Na
ogol po 5 minutach bedziesz wiedzial, co trzeba.
Pozdrawiam i milych zakupow
Mordazy.