Re: Czy ktoś coś wie o TX Pro i VX Pro

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 04:38:41 MET

At 20:26 97-12-14 +0100, you wrote:

> TX I VX są oznaczeniami tylko firmy Intel. A firma ta nic nie wie o
>układach PRO.
>Osobiście proponuję płyty na układach VIA (znane płyty FIC).
>
>valis_at_polbox.com

Moje uszami ruszanie!
Ja w sprawie plytek z FICa. Gdzies czytalem sporo dobrego o chipsetach z
rodziny VIA Apollo. Podobno sa nieraz duzo lepsze od intelowskich, ale
chcialbym miec info od posiadaczy wyzej wymienionych plytek, a szczegolnie
interesuja mnie porownania z Apolla z tym calym intelowskim zlomem.
Pozdrawiam i TIA,
Mordazy.