Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 12:17:53 MET

On Mon, 15 Dec 1997 08:54:51 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>Bo tak jest na uslugi. Dlaczego na ksiazki ma byc 0%? Wprowadzmy VAT
>22% na ksiazki. A kino, teatr i inne takie? Tez dlaczego ma byc 7%?

No widzisz, juz sam zaczynasz sie dziwic :).

>Widzisz - dla Ciebie telefon to luksus. Ja uwazam, ze kazdemu on sie
>nalezy jako towar pierwszej potrzeby. Na Zachodzie tak jest.

A ja sadze, ze samochod to zaden luksus, ze to srodek pierwszej potrzeby. W
USA tak jest.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --