Re: jak wykryc overclocka?

Autor: Krzysztof K. (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 15:31:52 MET

Jasio Ciekawski napisał(a) w wiadomoœci:
<3493e19c.512931_at_news.icm.edu.pl>...
>Witam,
>
>Chce kupic procesor P200MMX. Jak srpawdzic czy to co kupuje to
>faktycznie p200mmx a nie overclockowany 166mmx?

Czeba przetestowac i zobaczyc pamiec podreczna typ L1 200 ma ja wieksza i
nowe plyty pokazuja ze to MMX

>oraz czy infopro czy
>inny tester jak pokazuje ze "genuine intel" to znaczy ze naprawde
>intel?

Przypuszczam ze chodzi ci o firme bo cirix czy AMDek bardzo sie róznia
budowa zeby sie pomylic
a jesli chodzi o to czy to napewno jest orginal robiony przez firme intel z
hameryki to hmm.... i tu jest nie jaki lekki problem bo wtedy najlepiej jest
kupowac BOXa lecz to terz nie daje gwarancji ale jest przynajmniej wypisane
na pudelku

>aha. czy jest jakas roznica pomiedzy pentium box a zwyklym z
>wiatrakiem?

Jest i to znaczna gdyz wentylatorek jest na stale a co do reszty to zalezy
od tego co jest pod wentylatorkiem najczesciej nie ruzni sie to niczym ale
czasami bramka przeciwko przekrecaniu procesora

>jasio

Posiadam P166MMX BOX przekrecony na 225 na ASUS TX97-e
Krzysztof
kedzierski_at_kim.com.pl