Re: Czy warto kupic Monstera ??????????

Autor: Krzysztof K. (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 15:35:31 MET

Ma być w maju według Diamond na ich stronie pierwszych dziesięciu którzy się
zarejestrują i dostaną wiadomość jako pierwsi o Monsterze II dostaną go za
darmo!!!!
lecz trzeba by tam być na stałe na tej stronie bo inaczej się chyba nie uda
ja się zarejestrowałem i czekam na wiadomość że jast już w sprzedaży
Krzysztof
kedzierski_at_kim.com.pl
L.S.M napisał(a) w wiadomości: <01bd0896$f5a834c0$LocalHost_at_ppp>...