Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 14:40:57 MET

On Fri, 12 Dec 1997 22:01:56 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>A co, chcesz placic wiecej?

Nie, nie chce, ale to nie jest odpowiedz na moje pytanie.

>Chocby dlatego, ze telefony sa u nas w mniejszosci

To bardzo kiepskie uzasadnienie. Niepowszechne artykuly powinny byc oblozone
wyzsza stawka (bo sa niepowszechne --> nie sa niezbedne (np. jak leki)),

> i jak beda drozsze,
>to ludzie jeszcze mniej beda korzystali.

Dobrze kombinujesz, ale wszystkie towary bylyby sprzedawane w wiekszych
ilosciach, gdyby nie podatki...

>A co oznaczaja dwa?

Poczatek siga, Agent obcina wtedy siga przy odpowiedzi.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --