Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 14:35:27 MET

On Sat, 13 Dec 1997 16:05:58 +0100, "hokah" <hokah_at_kki.net.pl> wrote:

>To ,ze na samochod cie nie stac to tez wina podatkow ,bo gdyby clo nie
>wynosilo drugie tyle co samochod to byloby stac prawie kazdego .

A czy kiedykolwiek twierdzilem inaczej?

>P.S.
>Wspieraj polski przemysl
>jezdzij maluchem...

Jezdze. Ale co chwile sie zastanawiam, czy sie nie rozleci. Ja to
jeszcze jakos to olewam, ale Ksiezniczka Sandra boi sie do tego zloma
wogole wsiadac. Widzicie jekie to czasy nastaly, zeby hrabia z
ksiezniczka taka fura jezdzili zamiast w eliganckim powozie :-(

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony