Re: Ma³y problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 12:26:53 MET

Dnia Thu, 11 Dec 1997 19:17:06 +0100, Radek Wroc³awski napisa³(a):
>Jacek Osiecki napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...
>nie jest naturalne, ale wymuszone - M$ Team

Wymuszone - ale nie do koñca. Qrczak poda³ sposób...

>jak czytam dan± grupê, to WIEM o czym by³ poprzedni list i WIEM o czym
>piszê;
>cyba, ¿e cierpisz ju¿ na kompletn± sklerozê :((

Jak robi siê dyskusja-gigant, ci±gn±ca siê przez kilkana¶cie dni i
sk³adaj±ca siê z kilkudziesiêciu sub-threadów, to trudno to spamiêtaæ.
Inna sprawa, ¿e od mase³ka nie stroniê :)

>a co to?

Przeczytaj "Ubika"... warto, a przy okazji dowiesz siê, na czym polega³a
praca w organizacji Runcitera :)

>i dobrze - przez to mniej linijek, o które tak zaciêcie walczysz :)

Linijek ma byæ jak najmniej przy zachowanej ci±g³o¶ci tematu... :)

>o sobie mówisz ?!

Ja nie cytujê dowolnie d³ugich tekstów... z kilku powodów. W tym równie¿
technicznych - news.cyf-kr.edu.pl jest skonfigurowany na tyle porz±dnie, ¿e
nie przyjmuje artyku³ów z przewag± cytatów nad tre¶ci± dodan±. Wprawdzie
mo¿na to omijaæ, ale zawsze co¶ to jest.

>Racja!

Ja te¿ czasami lubiê kogo¶ podra¿niæ - a najbardziej to mojego kota. Fajnie
reaguje :)

>odpowiedzi powinny byæ po cytacie. Jednak w przypadku dosyæ d³ugich postów,
>gdzie odnosimy siê do listu jako ca³o¶ci - odpowiedzi mog± byæ na pocz±tku.

My¶lê, ¿e w takim przypadku lepiej w ogóle nie cytowaæ poprzedniego artyku³u
- w koñcu zawsze osoba czytaj±ca mo¿e go sobie obejrzeæ... po co powtarzaæ
list dwa razy?

>Tak wiêc czy ktokolwiek ma pojêcie jak zmusiæ misiowate do wstawiania
>kursora oraz mojej stopki po cytacie?

Tak jak Qrczak radzi³: wy³±czyæ automatyczne wstawianie sygnaturki i
do³±czaæ j± na koñcu za pomoc± bodaj¿e Ctrl+Shift+S.

>Tylko darujcie sobie kretyñskie odpowiedzi w stylu "Wywal ten program" or
>something like that.

A ja tylko zaproponujê Tobie obejrzenie mojej krótkiej notki (ze
screenshotem) o slrn-ie - taka zgrabny linuxowy newsreader. Jest to na mojej
stronie w dziale linux (niestety, jestem teraz offline i nie pamiêtam
dok³adnego adresu). Mogê powiedzieæ o nim tyle, ¿e jeden kumpel po
obejrzeniu slrn-a postanowi³ zainstalowaæ sobie linuxa, a drugi zaczyna siê
powa¿nie zastanawiaæ nad rezygnacj± z misiów na rzecz slrn-a. :)

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |