Re: Ma³y problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Radek Wroc³awski (radoslaw.wroclawski_at_iname.com)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 18:44:52 MET

Jacek Osiecki napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...
>Dnia Thu, 11 Dec 1997 19:17:06 +0100, Radek Wroc³awski napisa³(a):
>
>Wymuszone - ale nie do koñca. Qrczak poda³ sposób...
który nie rozwi±zuje sprawy do koñca, bo kursor i tak jest umieszczany
przed, a nie po cytacie

>Jak robi siê dyskusja-gigant, ci±gn±ca siê przez kilkana¶cie dni i
>sk³adaj±ca siê z kilkudziesiêciu sub-threadów, to trudno to spamiêtaæ.
>Inna sprawa, ¿e od mase³ka nie stroniê :)

>Przeczytaj "Ubika"... warto, a przy okazji dowiesz siê, na czym polega³a
>praca w organizacji Runcitera :)
a co to "Ubik"?!

Twój

>Linijek ma byæ jak najmniej przy zachowanej ci±g³o¶ci tematu... :)
jakby¶ tak chcia³ cytowaæ ca³y w±tek, to ka¿da wiadomo¶æ w grupie mia³aby 10
kB :((

>Ja nie cytujê dowolnie d³ugich tekstów... z kilku powodów. W tym równie¿
>technicznych - news.cyf-kr.edu.pl jest skonfigurowany na tyle porz±dnie, ¿e
>nie przyjmuje artyku³ów z przewag± cytatów nad tre¶ci± dodan±. Wprawdzie
>mo¿na to omijaæ, ale zawsze co¶ to jest.

>Ja te¿ czasami lubiê kogo¶ podra¿niæ - a najbardziej to mojego kota. Fajnie
>reaguje :)
ty sadysto !!!

>My¶lê, ¿e w takim przypadku lepiej w ogóle nie cytowaæ poprzedniego
artyku³u
>- w koñcu zawsze osoba czytaj±ca mo¿e go sobie obejrzeæ... po co powtarzaæ
>list dwa razy?
racja

>Tak jak Qrczak radzi³: wy³±czyæ automatyczne wstawianie sygnaturki i
>do³±czaæ j± na koñcu za pomoc± bodaj¿e Ctrl+Shift+S.
ale kursor i tak znajduje siê przed cytatem, anie po :((

Pozdrawiam
Radek Wroc³awski
Medical Academy of Lodz, Pharmacy Faculty
e-mail: radoslaw.wroclawski_at_iname.com